Bila tiba masanya....

Fuhhh..fuhhh.. macam ade sawang je,macam ade sawang je.. Ada yg rindu ke? Ade ke? Hihi.. Mestilah takde kan.. Lame jugak rasanya Nisa tak update blog ni. Tak tahu lah mana hilang segala semangat untuk jenguk belog sendiri..hurmmm..

Tahun ni adelah tahun kawan-kawan dari tadika menamatkan zaman bujang masing-masing.. Diri daku ni entahnye bila..wuhuuu.. T_____T
Dari Kiri : Nisa,Deqni,Amoi

Lepas Ida menamatkan zaman bujangnya,giliran kembar nama Nisa merangkap BFF pula. Lepastu ex bf masa sekolah,lepastu,lepastu... Errr.. Cepat jodoh korang ni.. Semoga berbahagia dan kekal hingga ke syurga ye kalian.. Majlis kawan Nisa ni jadi inspirasi untuk Nisa sebab semuanya DIY sendiri. Dari baju sampailah ke pelamin.. Jimat sangat.



Nisa jatuh chenta dengan baju deqni masa malam berinai ni.. Sangat cantik... Baju tu deqni hantar orang jahit, lepastu dia tambah sendiri segala lace & manik.. Baju suami dia pula,baju melayu je.. Memang sangat kreatif. Jimat pun jimat. So,mulakan lah perancangan dari sekarang.. Calon suami pun takde,berangan je lebih..~

Kepada kalian yang dah memasuki alam rumahtangga,Nisa doakan semoga bahagia sentiasa,berkekalan hingga syurga,InshaAllah.. Jangan ditanya bila giliran daku ni..sob3.. T_____T

Nota Kaki : Yg tak jumpe Nisa kat FB tu, Nisa deactivate FB.. Jangan rindu-rindukan Nisa ye..huhuk..

Pengapit

Alhamdulillah,selesai sudah majlis bff nisa semalam. Sorang demi sorang bertukar "status".. Nisa entah bila,Allah masih rahsiakan lagi.. :)

Terima kasih kat bff nisa sebab percayakan nisa untuk jadi pengapit dia. Walaupun takdelah penting & berat mane tugas pengapit,tetap terharu sebab diberi kepercayaan..chewah..

Pagi majlis baju baru siap jahit..hihi..
Tudung,hadiah dari Aidijuma.. :)

Pengalaman pertama kali jadi pengapit ni.. Main hentam je..hehe..
Selamat pengantin baru untuk Noridah & pasangan. Didoakan bahagia dan berkekalan hingga ke syurga..


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...